Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2011 21:45 - Яхта
Автор: bairaktarov73 Категория: Други   
Прочетен: 687 Коментари: 0 Гласове:
1



Много ми е гадно та чак ми се плаче.Харесах си една яхта за лятото,беличка на два етажа,а салона да видите вътре,диваните тапицирани с истинска леопардова кожа.На всичкото отгоре до 15 април има промоция.С яхтата заедно, за период от един месец върви и консултант продавачката.... мацка от онези дето по улиците не можеш да ги срещнеш ,а само във фейсбук се подвизават.Така обурудването е покрито на сто процента за месец.След това трябва само да се плаща месечната такса за мацката,която в много случаи е по голяма от цената яхтата.
Та рекох аз да си я купя на изплащане.Миналия месец така си купих печката-с четири котлона  два газови и два на ток.Много е изгодно тъй да се пазарува,не даваш пари на куп.Петьо от втория етаж тъй си купи джип от онези скъпите,пласмасови, корейски играчки и плазма си взима и ламиниран паркет и вградена камина в стената.Дигна му се много стандарта,не говори вече с всеки,а само с този които сметне,че е на неговото ниво.
Представих си само как ще ми завижда Тошо,който през социализма беше един обикновен шофьор на камион,а сега има три къщи с пет басейна,мамка му и душманин .Той  е от буржоазно потекло.Преди 1944 година родът му бил един от най-влиятелните.Капиталист мръсен,работникоизедник!Хубаво народната власт го беше натикала в кабината на газката!
И така замечтан пристигнах в салона където бяха изложени яхтите.Взе ми отговорен служител документите за лизинга и ми каза да изчакам. До половин час щял да ми каже ще ми дадат ли яхта.
Този половин час ми се стори цяла вечност.Бях толкова развълнуван.Представях си вече как ще прекарам яхтата най-малко пет пъти през квартала за да се пукне от яд и най големия душманин.
Изведнъж чух гласът на служителя:
-Съжалявам не сте одобрени за яхта.Ако искате в съседния магазин продават много хубави мотопеди на изплащане може да опитате там.
Изведнъж всичко рухна.Притъмня ми.
-Яхтата!Лошо ми е!Плаче ми се,много ми се плаче...на душата и се плаче.



Тагове:   лизинг,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bairaktarov73
Категория: Други
Прочетен: 75794
Постинги: 41
Коментари: 29
Гласове: 110
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930