Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2011 13:06 - Осмомартенско намигване
Автор: bairaktarov73 Категория: Други   
Прочетен: 856 Коментари: 1 Гласове:
2



Осми март е ден на тази,
дето харчи ми парите,
Дето нервите ми къса,
от нощите до зорите.

 От сапунки и капризи,
изпадам аз в нервни кризи,
но без нея аз не мога,
обичам я за бога!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК МИЛИ ДАМИ!!!


Тагове:   осми март,


Гласувай:
2



1. kasnaprolet9999 - Много любов ти пожелавам в този тъй ...
08.03.2011 13:28
Много любов ти пожелавам в този тъй студен мартенски ден.
Днес ми подариха това:

Какво е жената

Погледнах аз годишния календар,

накичен с дни, изпъкващи кат божи дар.

Отбелязъла е днешния съдбата –

Осми Март – единствената дата,

най-желаната от всички за Жената!

Замислих се преди да вдигна тост,

тогаз изникна тоз въпрос,

за мене-сложен, но за други прост:

Кой как разбира думата позната,

единствената думичка „Жената”?

Погледнем ли умилно към децата-

за тях е”Мама”-няма друга на Земята,

за „таткото” е нежна струна на душата,

за влюбените-страст, разтърсваща телата,

до пръсване изтисквайки сърцата;

За грубите ловджий- кошутата в гората,

разсъдък щом загубят- омекват им краката,

забравяйки изобщо правилата-

закон-затвор-завършек на играта...

Отговорът на тоз въпрос

действително е много прост:

Жената трябва тъй да се обича,

самият поглед да я разсъблича,

с думи нежни тя да се нарича,

сърцето й с любов да се превзема-

туй е най-доказваната теорема,

с усмивка, с ласки да се покорява-

тогава е способна да дарява

с туй прекрасно нещо-любовта,

обагрена от допира на нежността!

Към Вас обръщам се, Мъжете,

цветя на своите Женички подарете,

без никакво стеснение целунете,

дори стандартните слова кажете,

здраве, щастие и радост споменете,

дори за обич вечна излъжете,

но за изневерите не се кълнете!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bairaktarov73
Категория: Други
Прочетен: 75757
Постинги: 41
Коментари: 29
Гласове: 110
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930